بهبود گردش خون با ازن
بهبود گردش خون با ازن
ازن درمانی دی طب

گردش خون در بدن ما توسط قلب ایجاد می شود. در این فرایند قلب منبع ثابتی از خون را از طریق رگ ها به قسمت ها مختلف بدن می رساند.

این فرایند تضمین می کند که اکسیژن و مواد مغذی موجود در خون به حد کافی به سلول های بدن می رسد. علاوه بر این با بازگشت خون از اندام ها، مواد زائد که حاصل سوخت و ساز بدن است، از آن ها دور می شود.

بهبود گردش خون

با افزایش دادن خاصیت جاری بودن خون به عنوان یک مایع انجام میدهد. رقیق تر بودن خون باعث افزایش امکان رسیدن آن به مویرگ‌های انتهایی می شود جایی‌ که سلول‌ها میزان بیشتری از اکسیژن را دریافت می‌نمایند.

بسیاری از بیماران با وضعیت‌های التهابی مزمن ،گردش خون مختل دارند. از توانایی ازون در تحریک گردش خون برای درمان اختلالات گردش خون و ارتقاء بازسازی اعضای مختلف بدن استفاده می گردد .

ازن با درمان اختلالات گردش خون محیطی بویژه در سالمندان باعث بهبود عملکرد ذهنی و جسمی آنان می گردد،

همچنین در افراد مبتلا به دیابت موجب بهبود گردش خون محیطی شده و علایم نوروپاتی در اندام ها را کاهش داده و از وقوع عواقبی همچون زخم های دیابتی بنحو بسیار موثری جلوگیری می نماید.

ازن قابلیت سیستم آنتی اکسیدان بدن را افزایش می دهد

بهبود گردش خون با ازن یعنی ازن با وجود اینکه خود یک اکسیدان قوی است ولی اثر آن بر سیستم آنتی اکسیدانی حتی بیشتراز ویتامین C میباشد. بسیاری از بیماران با مشکلات مزمن کمبود قابلیت سیستم آنتی اکسیدانی دارند..

بهبود گردش خون با ازن

ازن یک محرک میتوکندری است

علت اصلی‌ و زمینه ساز اکثر بیماریهای دژنراتیو از دیابت تا مشکلات قلبی کاهش تولید انرژی میتکوندریال است.

میتوکندری درواقع موتور اصلی تمام سلول ها برای ادامه حیات است و درصورت عملکرد صحیح میتوکندری ها سلول نیز در سلامت کامل خواهد بود.

ازن طبی مشخصاً دارای توانایی بسیار بالا در از بین بردن باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها می باشد.

از این رو برای ضد عفونی کردن زخم ها و به همین ترتیب برای درمان بیماری های ناشی از عوامل عفونی بکار برده می شود